HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Jobb!

Publicerad 2010-03-17 20:58:30 i Allmänt

på lördag natt händer det äntligen. 1 veckas semster i tENERIffa med Pappa och Jennis, yayyy!
dock har jag fuskat med träningen, men men. Gilla läget och visa sig i bikini ändå samtidigt som det är All inclusive, Haha! Så fin kombo det där.. idag "storhandlade" jag väl solgrejer kände jag.. Solkräm, sololja och after sun + nya solglasögon. JAG ÄR REDO :-)

Och en annan grej!!
jag har fått lite extrajobb på ett äldreboende. inte ta hand om dom då, mer finputsa golv, vattna blommor, skrubba toaletter!
Känns jättebra med lite extrapengar nu inför sommaren och allt vad det är. Och sen är det ett plus att bara få komma ut lite :-) Tackar Eva för detta som erbjöd mig den här chansen :-)

Ikväll var jag på min första körlektion också, de var faktiskt intressant. äntligen lite på G med det där.



Jag kan ju även förmedla att en cola är livet värt efter jobb, ams och körlektion.

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-03-17 22:04:34

Haha men Hanna, vilken scary bild på dig längst upp :P

Postat av: tamara

Publicerad 2010-03-23 15:55:27

kjempegreeeejt! hoppas du har det nice på tennis eller vad du kallade det :D hahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela