HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Helg och semester

Publicerad 2012-11-30 08:18:44 i Allmänt

Äntligen fredag! Vilket för mig innebär en fullspäckad helg och sista arbetsdagen sen har jag semester en vecka. Då blir det fullt ös med julstöka, umgås med vänner, körskola+teori, träna kanske? lite slapp nu men latheten tar över min motivation tråkigt nog :/

Ikväll kommer mina älskade småsyskon och ska spendera natten hos mig, sen imorgon är det fullt upp och förbereda inför Jennas lilla event hos mig, snart kommer ju Jenna och Carls efterlängtade bebis, så jag längtar! Kommer få ett  nytt liv fullt med glädje när pojken kommit, hihi :)

Nu ska jag häva i mig det sista ur kaffekoppen sen gå iväg, och jag älskar vädret utanför.
Pappa i vinter vill jag med och åka längdskidor iaf!
 
 
Imorgon ska jag och dessa härliga tjejer umgås också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela