HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

2 dec

Publicerad 2010-12-02 12:05:43 i Allmänt

Neej för varje dag känns det bara jobbigare hur jag ska göra/satsa på. Ringde studievägledaren idag så ska nog söka in för att komplettera mina betyg till högskolans hösttermin för att sitta och söka jobb kan man ju göra men känns roligare att få en bra utbildning och kunna satsa mera sen på en karriär, så att säga :-)

Underbart väder ute så nu blir det en kylig promenad, ska höra om jag får med mig någon ut?



tjingelingpling!

Kommentarer

Postat av: AM

Publicerad 2010-12-02 23:27:05

Du är ju på gång med körkort nu, jag blev imponerad att du kunde köra hondan så bra idag! =) fortsätter du i denna takt är jag helt säker att du har körkort till sommaren! Puss <3

Postat av: floosan

Publicerad 2011-02-02 18:21:14

Håller med, jag kämpar också på med studier för att söka utbildning. Heja oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela