HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Stina♥

Publicerad 2014-01-19 17:35:17 i Allmänt

söndag och det är Stinas dag idag♥ 24 år vilket innebär att vi känt varandra i mer än 17 år och det är min bästa vän :)

jag och Teddie ska dit strax för kalas och har även hunnit luncha allihopa tidigare. Men hon ska firas på riktigt nästa helg då åker vi till Stockholm och firar ihop med Elin.

Idag kan kag knappt röra min kropp. känns helt Handy då jag tränade grit igår, 30 minuter men har aldrig varit så slut av träning. . aldrig igen!
sen var jag mamma o julia och fixade naglarna i skutskär.. tar lång tid o skriva ovant med klor.






Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2014-01-19 22:10:32

Snygga naglarna blev! :) tummen upp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela