HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Hej Januari som snart är slut.

Publicerad 2013-01-27 21:54:14 i Allmänt

Idag är jag nöjd med livet. Haft en toppenhelg som i fredags började med afterwork med mina hemskt trevliga kollegor :) käk och goda drinkar på Kalles, önskar varje helg kunde spenderas så härligt.

Sen lördagen var jag inte så pigg men gick hem kära Stina och vi hade Lost-maraton, som vi har rätt ofta då vi matar av säsong efter säsong lagom till Game of thrones startar igen ;) Sen idag var jag på Ikea och köpte möbler till hallen så nu trivs jag riktigt bra härhemma kan jag säga. Sen var jag och pappa ute och driva lite med atosen, har numer ett roligt mål med körkortet också, åka till piteå havsbad med Stina i sommar och drälla haha ;D
Pappa gav mig en bra morot också till varför jag ska klara det nu också, min snälla pappa :)

Näe, nu får dagarna gå.. väntar och längtar nå hemskt jättemycket till Jenna kläckt ur sig bebis, då blir det mys och goa stunder framöver!

Hallen, tog med camen.. kan inte föra över från mobilen av någon anledning :(

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-02-05 15:42:22

Superfint blev det :)

Postat av: Jenna

Publicerad 2013-02-05 21:35:22

Jättevackert Hannis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela