HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Helgen och babyshower

Publicerad 2012-12-03 12:14:00 i Allmänt

Första dagen på min semester som startar idag. Den började med att jag klev upp tidigt för jag hade min körlektion för första gången på 1 år.. Som ni märkt har detta varit en lång process och jag kan inte säga när jag blir klar men har kommit långt över halvvägs iallafall.

Helgen var väldigt trevlig då vi hade Babyshower för Jenna, massa fina presenter fick hon och lite gott fika som vi njöt av. Tack tjejer för att ni kom och gjorde Jennas kväll lyckad :)

Sen gick timmarna och jag och Jenny satt här hemma och kollade på Så mycket bättre och drack vin, sen anslöt även Caroline hit och det slutade med att jag och Carro gick ut sen efterfest nånstans i stan sen däckade vi hos mig runt 6 på morgonen.. sliten dag igår :S
 
 
Vi hade trevligt iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela