HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

♥Andreas♥

Publicerad 2010-03-17 21:32:47 i Allmänt

När jag ändå skrivit ett inlägg kan jag lika gärna göra ett till! :-)
TILL ADDE som åker till Filippinerna i 2 och en halv vecka på fredag
.

Jag hoppas du får toppenveckor där borta hjärtat.. När du kommer hem kommer vi antagligen vara bruna och fräscha.. Hoppas min färg kommer bestå någorlunda tills du är hemma. Jag lovar att ta hand om dina räkningar och din lägenhet den tid jag kommer bo här själv. Jag ska även förmedla dina räkningar så Eva får ta hand om dom och jag ska passa på att baka hur mycket jag vill och kanske ha lite fest, vem vet ;-) Hehe nejdå, du kan vara lugn Adde
Jag kommer sakna dig supermycket. Men jag tror det kan vara bra att sakna nån ibland så jag vill inte se det som negativt. Det kommer bli jättebra sen när vi träffas igen :-D
Men tills dess så ska du och jag njuta av våra semester med respektive familj och tänka på livets goda och bara njuta.
Ha en jättebra resa hjärtat!

PUSS

Jag älskar dig !!

Kommentarer

Postat av: AM

Publicerad 2010-03-19 09:06:59

Tack för detta fina inlägg Hjärtat! :) Jag hoppas du också får en så underbar semester det bara kan bli! Vi kommer nog vara lite brunare iaf, och ja tack så mycket för att du vill ta hand om lägenheten! Du får bo här hur mycket du vill när jag är borta! Det är ditt hem också för mig. =) Jag kommer sakna dig jättemycket! Jag lovar att logga in på msn sen så kan vi prata lite, så kan jag skicka lite bilder kankse :) Ja, han en underbar vecka med dina nära så ses vi snygga, bruna och glada! Du är den första jag vill krama när jag kommer hem! Tusen Pussar till dig! :) JAG älskar dig med! ♥Hanna♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela