HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Smultron

Publicerad 2010-01-20 18:11:52 i Allmänt

Håhåjaja!
dagen har känts rätt lång.. fast den gått fort trots allt.
började dagen med löpbandet & en bodypumpklass. Var har hänt med mig egentligen? jag har blivit svagare det är ett som är säkert, kan inte ta samma vikter som förr utan har sänkt med nått kg. försvinner musklerna hastigt om jag inte kör bodypump/styrka 3 ggr i veckan? (frågar utifall om nån som vet vill svara?)

Sedan har det gjorts lite ärenden och nu gör jag i ordning min framtidsplan med jobb osv. Går sakta men framåt.

PÅ fredag blir det sälen hela helgen :)

Denna bild tog jag av någon blogg.
Hur som haver, denna bodylotion är toppen. Stina fick en igår när hon fyllde 20 år :) och jag köpte även en till mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela