HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

orättvist..

Publicerad 2010-01-11 15:15:31 i Allmänt

Nu var det länge sen jag skrev..
men de som hänt är väl att jag fått mer struktur på framtiden, vad jag bör satsa på och sådär.. De kanske lönat sig med en jobbcoach ändå :-)

Var även och testade på nya combaten idag, det var bra musik och jag hängde med rätt OK trots den lite svåra kordinationen :P

Är hos pappa nu, varit hos Andreas i över en vecka så nu är jag i Bomhus för att träffa familjen lite mer och så :) Även Stina hoppas jag att få se :-) Tänkte att pappa kanske var sugen på längdskidor idag men då var han visst redan på väg till Hemlingby när jag kom hem så det blev inte av.. Kanske blir en runda imorgon om pappa har tid & lust.


Förövrigt vill jag säga att livet är bra orättvist ibland. Den som minst förtjänar att dö och som har väldigt mycket kvar av livet att se fram emot ska råka ut för en olycka.. Det är så hemskt så jag finner inte ord..


Vila i frid Joel
Tänker på dig och alla dina närstående ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela