HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Nytt år

Publicerad 2010-01-01 17:16:50 i Allmänt

Då var detta nyår förbi!
Vi var ett stort gäng hos Stina under hela kvällen fram tills klockan 00.00 då vi drog ner på stan och ja.. kollade på raketer gjorde vi väl inte direkt, iallafall inte jag. Sånt snöväder så jag tror sminket rann på de flesta tjejerna :P

Annette tog lite kort som hon lagt upp på Facebook.
B.la dessa från igår hemma hos Stina :-)

Jag är jättenöjd med kvällen och det var även roligt att min gamla klasskompis Jeanette kom också!

Just nu inväntar jag en chill-film-kväll med Carro :-) Och imorgon kommer Andreas hem från sin kompis då han firat nyår i en annan stad ♥♥



Stina, Jeanette och jag på bilderna.

ps. Idag är det exakt 1 år sedan jag och Andreas träffades första gången ;D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-02 18:06:17

Grattis till våran 1:års dag! =)

häftiga bilder föresten :), vad har hänt med färgerna?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela