HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

IKEA

Publicerad 2010-01-28 20:47:08 i Allmänt

Varit en dag med träning och lite shopping + lunch på IKEA med syster :-) Strosa runt rätt länge men Jenna blir fort uttråkad i butiker kan jag säga.

Imorgon blir det en helkväll hemma hos Tamara med bl.a: Mig (såklart) Stina, Tamara, petra, nicole, angi!
var de nå fler så kommer det märkas :)

Idag tränade jag även efter 1 veckas vila, det gick oväntat bra för min del.
Varenda dag i mitt liv numer filosoferar jag på det mesta, rätt drygt- och väldigt energislukande.
Det bästa är nog att ta vara på det man har just nu och inte försöka tänka ut framtiden.. men det är inte så lätt, tankarna finns där jämt.

Men nu ska jag inte vara nedstämd, på lördag blir det discobowling med Stina, Jossa och Linnea. Ska bli roligt att vinna över Stina så får vi se vem som är den dåliga förloraren ;-)

Kommentarer

Postat av: Adde

Publicerad 2010-01-28 22:33:56

Jag hejjar på dig på bowlingen! :) Jag tror att du vinner iaf. puss!

Postat av: Stina

Publicerad 2010-02-01 20:16:52

Det blev ju inte så lyckat, eller vad säger du ? ;)

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-20 07:47:34

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

Postat av: Jenna

Publicerad 2014-05-31 08:24:02

Hahaha det här hade jag inte sett!! Blir jag uttråkad .... :) hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela