HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Busy day

Publicerad 2010-01-21 09:25:44 i Allmänt

Jag trodde faktiskt jag var magsjuk när jag vaknade 5 imorse och hade drömt om översaltat spagetti och köttfärs:S
Illamåendet har hållt i sig tills nu, det gick över efter frukosten (hoppas jag).
Har rätt mycket att göra idag så att vara sjuk nu skulle inte passa in i dagens agenda!



Min dag med bestämda punkter

* Skriva klart min framtidsvision innan mötet med coachen kl.2

*
Gå till Sats och träna lite på gymmet sen blir det power step med Jenna.

*
Tillbaks till Andreas och hämta packning osv..

*
Coachen

* Hem till pappa där det ska packas & ätas

*
Bli hämtad av mamma och Julia, vi far till Borlänge/Annika där vi stannar över natten

*
Slutdestination med denna planering; SÄLEN imorgon!!

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-01-21 10:22:13

HAHAHHAHAHAH vilken vidrig bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela