HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Wille

Publicerad 2010-02-01 11:33:46 i Allmänt

MÅNDAG och jag ska på studievägledaremöte senare idag, få lite perspektiv på vad jag ska göra i höst.
Började dagen med min för tillfälliga nya favoritfrukost; Kokt ägg med skink&ostmacka, fil med musli + kaffe, OCH gärna dagstidningen!

Jenna ringde och fråga om jag kunde ha Wille några timmar idag på eftermiddagen när hon är iväg, så jag ska vara hundvakt idag då.. Hoppas snygg-wille är lydig mot mig bara :-)
Tills dess ska jag och adde även hinna förbi hans broders nya lägenhet han flyttar till på fredag!

träningsvärk har jag idag också, speciellt i magen. Sprang 50 minuter på löpbandet igår. De var den längsta tid jag sprungit på ett löpband så det är jag nöjd över :-) Gick till gymmet med inställningen "50 minuter på löpbandet är inte ens 1 timme, det klarar du nog." och med nöd & näppe så gick det, jag kollade på tv samtidigt där det var dubbelavsnitt av Biggest loser. Roligt att träna när jag ser andra som tränar på teven.

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-02-01 12:05:02

Snygg tröja Adde har då ;) Han passar ju i den! Haha. Är det ROSA brallor också?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela