HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

planering

Publicerad 2010-02-03 10:52:06 i Allmänt

ägget kokar och tvättmaskinen är igång. Där ligger nämligen viktiga träningskläder som jag behöver väldigt snart, om de hinner torka får jag se. Har inte så mycket träningskläder här utan de mesta är hos pappa.

SÅ de blir inte så som jag planerat med träningen.. får träna på gymmet efter pumpen bara istället för innan.

När man (jag) är arbetslös känns inte dagarna så viktiga. Man vaknar, gör ingenting speciellt vettigt, sover. Låter deppigt, eller hur ?

Därför hoppas jag på förändring snart, de lär de bli om jag verkligen kollar upp mer om studier. Så HANNA kolla upp vilka studier du ska satsa på !!

Kommentarer

Postat av: AM

Publicerad 2010-02-03 12:12:40

Du är jätteviktig för mig i alla fall! :)

Postat av: Gabriella

Publicerad 2011-07-13 03:40:43

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela