HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

blond vs. brun

Publicerad 2010-02-17 10:06:23 i Allmänt

Vad är det som hänt sen sist egentligen..

Jag har ju varit i Fjällen, Stöten med syster, mamma och en väninna. Där vi åkte skidor och mös med bubbelbad och annat över en helg :-) Stina har fyllt 20 och haft 20årskalas vilket också var väldigt kul, och det bjöds på jättegod mat :) massa exotiska frukter och potatissallad med diverse. Det blev ingen utgång den kvällen men det var skoj ändå!

Och var har med hänt.. Jag har blivit brunett :S De var nog ett misstag. Jag sa ljusbrunt med lite blont.. blev typ helbrunett. Se bilden! Så idag ska jag få komma tillbaks till frisören och slinga upp det lite, då jag inte blev helt nöjd. Men samtidigt, nu har jag beslutsångest, Ska jag ljusa upp håret eller låta det vara!? KL 14.30 idag ska jag vara i frisörstolen igen..

De finns för & nackdelar.. visst färgen går ur med tiden men om 5 veckor ska jag till Teneriffa..Då kanske håret blir grönt när jag badar? ÄSch.. Jag ska till SATS nu och bodypumpa med Becka, får se vad hon tycker om detta.. :)

BLOND

BRUNETT

HJÄLP!

Kommentarer

Postat av: AM

Publicerad 2010-02-17 12:26:15

Brunett är hett och det enda som känns rätt!

Ett rim som stämmer! :) :)



Och till er som inte tycker det har inte sätt hur snyggt det ser ut på riktigt, inte på nån bild dvs.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela