HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Bio

Publicerad 2010-02-04 17:05:43 i Allmänt

Jag började dagen med att träna med Jenna på Sats, nu ska vi avrunda kvällen med en bio. Det blir Snabba cash :-) I salong 1 är den till och med, det gillar jag.. gävles fränaste salong!

Så, om ca en timme är det total uppslutning med syster.. vi har faktiskt tränat idag så kanske lite godis får det bli också :) Inte för jag måste ha tränat, men det känns bättre. Sen ska jag hem & mysa med adde tror jag, om han inte är så trött efter sitt prov han ska göra nu ikv :P jag får pyssla om han. Han har pluggat i dagar för detta så nästan skönt att det är över snart så jag kan umgås lite med han.

ps. dricker varm choklad nu, gör det väldigt sällan men nu kan jag gott meddela att det lär bli mycket mer, för väldigt gott är det ! Ds.




Min kopp! fick den i julklapp av Adde. De är våra händer som bildar ett hjärta :-)

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-02-11 10:18:57

UPPDATERA HANNIS! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela