HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

mysvädret

Publicerad 2010-08-24 14:06:01 i Allmänt

Slutade på leaf i söndags :-( tråk för där trivdes jag, inte alltid med maskin jag fick köra utan människorna, en unik salig blandning. Igår började jag ett annat jobb men det är bara tillfälligt.
vilket väder idag då, men jag gillar regn så inte mig emot. Det ger ingen ångest att jag måste ut och gå i regnet heller utan jag kan ha bra samvete att sitta inne bara, men jag tvättar och så idag, kanske jag kör ett bullbak senare, vi får se :) först ska jag ut på lite ärenden när adde glider in genom dörren.



Denna söta kofta inhandlade jag igår, mycket nöjd!

Kommentarer

Postat av: AM

Publicerad 2010-08-24 17:39:53

Superfin tröjja verkligen!

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-09-04 10:09:24

Hej!

letar precis efter en sådan kofta, får man fråga var den är köpt?



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela