HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

lugn dag

Publicerad 2010-08-24 17:47:04 i Allmänt

hej! nu har vi varit ute på lite ärenden, lilla bilen hade fått sin backspegel sönder av nån dummer som smet undan så vi var först till bilmetro för att fixa det, fanns superfina audis där och även en kaffemaskin med varm choklad som jag ville ha, men tog inget det kändes lite fult. Sen for vi faktiskt till Lidl och kollade lite.. jag köpte lite småroliga grejer som paella och gyros (typisk grekisk mat :D ) och tunnbröd ! Mums de är supergott ibland så det måste jag ha iallafall vid några tillfällen i mitt liv, knäcke kan bli lite tråkigt ;P

Nej usch blev en liten "lazy dag" detta för nu äter jag lite naturgodis och dricker kaffe, men vädret gör väl att det är okej att sitta inne och göra sånt? Så får det bli andra fräscha tag imorgon :-)

Kaffe och tre godisbitar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela