HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Jobbelijobbis

Publicerad 2010-08-20 11:44:21 i Allmänt

inte helt väntat så ska jag jobba idag med även fast jag är ledig, men inte mig emot går ju hem klockan 19 idag ist för elva ikväll då jag börjar kl 06.00 (!) imorgonbitti. 26timmarshelgen.. Kul att Jenna jobbar då iaf. Alltså blev det ingen speciell ledig vecka för mig men jag ser fram emot belöningen som är Grekland, vi åker nog om 3 veckor. Kollar för fullt på Apollo varje dag typ.. Jag och hjärtat i 2 veckor med sol och bad, då gör det inget om min vardag är grå och trist nu iaf :)

Jag startade min morgon med en morgonpromenad på 60 minuter sen blev det en trevlig frukoststund med Andreas och mina matlagningstidningar .. Haha. Sitter jämt och läser nått när jag äter frukost, mys. Favoritmålet på dagen!
Skulle även pumpat 11.30 men börjar bli sjuk tror jag, ont i bröstet när jag hostar. Därför har jag kokat vattten och haft i citron, både nyttigt och gott, ganska gott iaf.

teneriffa 2010

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-08-20 17:03:23

Kul att du uppdaterar Hannis! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela