HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Det är nutiden som gäller

Publicerad 2010-08-19 10:23:36 i Allmänt

vaknade vid 9 av ringklockan så då trampade jag ner till ica och köpte lite nödvändigheter för en lyckad frukost, dvs goda grönsaker att ha som pålägg nu när jag äter knäcke istället för mina hembakta tekakor, ja de är ju jättegoda men jag måste vara lite nyttig ibland jag med.

Adde sover än, vi båda har ju eftermiddag idag men jag tänkte hinna dricka kaffe i lugn och ro (som jag gör just nu) stretcha benet har jämt ont i stjärten på mornarna har typ sträckt sönder nån muskel? :S
sen iaf ska jag gymma lite lätt innan jobbet klockan 2 så då känner jag mig lite piggare och slipper äta eländig godis som gör mig ännu sämre till mods :(

Och jag vill att alla ni som lever i det förflutna borde hoppa fram ett steg och se vad det är ni har just nu! Nutiden är viktigaste. Hoppas du vill också se det.. :) Dagens viktigaste av Hanna.

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2010-08-20 18:15:54

Du är så smart :-)



/Pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela