HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Vem tränar mest är viktigt för mig.

Publicerad 2009-09-25 13:41:22 i Allmänt

Nu är jag nytränad och glad - nyss tryck en banan. Hehe nu var jag duktig på rim också :P
Bodypumpen gick jättebra iallafall och Jenna var visst där innan passet började och körde på crosstrainern. Detta gjorde mig stressad för jag vill inte träna mindre än henne! (hehe en liten undermedveten tävling med vem som tränar mest mellan oss systrar ;P haha.. nej men jag är lite så.)
Så jag slängde kaffet i diskhon och borstade tänderna supersnabbt sedan småsprang jag till SATS där jag han köra lite på crossen jag med innan bodypumpen.

Och nu har jag nyss duschat och ska snart möta upp Stina på stan för att kika lite :-) Sen ikvälll ska jag komma på någon god maträtt att bjuda Andreas på.. vet inte vad än. Men ska tänka på det under dagen så kan jag handla på vägen hem. Eller ska jag vara bekväm och köpa hem MAX? :-) Nej, godare med hemlagat :-D

Just nu.

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2009-09-25 13:55:37

Hmm, det rimmar väll endå inte? :|

Jag säger inte nej till ett maxmål heller! :P Men trevligare med hemlagat såklart.

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-09-25 14:34:19

Haha jaså du småtävlar med mig Hannis ;) Där ser man! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Är du på stan nu?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela