HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Vad vill ni veta?

Publicerad 2009-09-20 23:21:39 i Allmänt

Vi <3

Adde som jag skrivit om i tidigare inlägg.
OCh Neej, ännu har vi inte sett avsnitt 11. för jag fastnade med designen, mycket svårt att få till det. Hur gör man egenligen? Inte får att jag tror nått blogg-pro läser min blogg, men OM så säg till. Här finns jag - en tjej som inte vill ha denna tråkiga design jag haft sen jag började blogga ( Med 4 inlägg per halvår)

Förresten, vad vill ni läsa om? Jag skriver ju mest det jag tänker.
Vad kan ni tänkas vilja läsa om?
kompisar? relationer? true blood? Vad jag tycker om Jerry springer show? träning? Kost? godis? cykla?
ha ett "low-class-job"? alkohol? Gävle? Ideal? Arbetsförmedlingen? Matlagning?

Mycket finns att skriva om egentligen, och det kan bli intressant bara jag kommer in på rätt spår med mina tankar. Just nu känns det lite halvdant tyvärr.
Men visst vore det roligt om jag uppdaterade så ofta jag kunde. Iallafall så mina bekanta kan komma in hit och läsa och inte säga att jag uppdaterar dåligt! :-D

Kommentarer

Postat av: AM

Publicerad 2009-09-20 23:32:57

Framtidsplaner!

Postat av: kicki

Publicerad 2009-09-21 09:01:09

Ja super kul var den :)

Jasså, det blir ett kort där ändå ? :) Vad kul ! Så Jenna får en träningskompis :)

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-09-21 09:28:12

Äntligen skriver du! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela