HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Vad händer?

Publicerad 2009-09-24 16:42:43 i Allmänt

Nyss avnjutit en middag bestående av falukorv i ugn med mos! Satt fint i magen.
Så, vad som händer nu resten av dagen vet jag inte. Är hemma hos Andreas just nu. Kanske att vi ser true blood som vanligt, hehe. Men hela säsong 2 ska ju plöjas igenom så. Eller så väntar vi tills ikväll, lite roligare att se på kvällen tycker jag :-) Häromdagen när jag hade lagat mat så frågade jag Andreas om maten såg god ut, till svar fick jag "Det ser ut som någonting som skulle kunna ha varit med i true blood.." alltså nån döing som blivit uppsprättad av en vampyr typ. Men ja, hur det än ser ut så är det viktigaste isåfall hur det smakar! :-)
Kanske jag ska gå in på någon receptsida på internet och kolla upp någonting roligt att baka ihop, eller så kanske jag ska satsa på träna ikväll. Svårt val..

Jag i mina glasögon från yngre dagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela