HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

True blood är det nya twilight. Fast bättre!

Publicerad 2009-09-20 22:31:37 i Allmänt

Nu sitter jag och adde och ser true blood, allt nerladdat och färdigt såklart! =) säsong 1 och 2 har han fixat, vi är nu inne på 11e avsnittet på säsong 1.
Vi har ätit äppelpaj nyligen som adde bakade häromdagen och så lite sås på det! hehe här levs det de goda livet. Köttbulle-form är söta de med. :-) Inget illa ment mot större former för det va ju de jag mena att de är sött! =)

Imorn ska jag iaf köpa kort på SATS så jag kan träna med Jenna, hon bytte dit för ett tag sen. och jag har 2 träningskort på olika ställen redan men har nu insett att SATS är min grej att träna på. Så imorgon tar jag steget mot det dyrare träningscentret i stan - men ack så mycket bättre! :-)

Nu ska vi se mera true blood, Sookie är jagad av en mördare! Vem är mördaren? Adde vill inte säga, den som lever får se..

Sookie Stackhouse dejtar vampyren Bill Comptons. Dessvärre hamnar hon i trubbel. Vem vill henne illa? .. NI som följer detta har förmodligen inte sett så många avsnittet om ni kollar på tv, så jag ska inte avslöja något i förtid !
Ps. Adde sa att jag är lik henne, tycker ni det ?

Hanna? Sookie?

Neeee.

Kommentarer

Postat av: AM

Publicerad 2009-09-21 11:41:44

Stående likhet! :P ne, kanske inte i den bilden då...men kolla håret och näsan t.ex :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela