HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Toaletten har väsen för sig.

Publicerad 2009-09-20 22:39:17 i Allmänt

"Nej är säsong 2 över!?!" aDDE letar förbryllat efter säsong 2 av true blood. hehe han är lite olaglig den där karln, bäst jag inte avslöjar allt för mycket personlig info om honom då.

Vilka bloggar läser ni? JAg läsar rätt många, men när jag läst igenom de jag tyckt är bra blir det alltid så att jag läser bloggar som jag egentligen tycker är halv-tråkiga, halvdana etc.

"Gud vad toan spyr..han gurglar kiss.. "/
Adde..
Adde pratar om sin lilla toa som låter mystiskt. den typ "gurglar". Lite mysko haha! Bäst han borde gå att kolla till toaletten då. Nu trycker han upp sina tår i mitt face. Nån som blir uttråkad för att jag äntligen börjar uppdatera min härliga blogg? Ja, det verkar så. Men det får han allt tåla, för nu ska jag börja uppdatera jämt! :D Kul va??
Ge mig "feedback"

Kommentarer

Postat av: AM

Publicerad 2009-09-21 10:11:44

Jag tycker det är roligt när du updaterar! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela