HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Stina är här på besök

Publicerad 2009-09-22 18:09:33 i Allmänt

Nu är Stina här, hon kom nyligen hit. Vi ska avnjuta lite glass snart när Jenna kommer hit. Sen bär det av mot affären för lite inköp. B.la köpa sytråd så jag kan kapa av en klänning och göra en tröja av den, kommer nog bli snyggt om jag lyckas sy bra. Ska få låna Stinas mammas symaskin :D Inte första gången jag lånar den. Men det är snällt att jag får låna den, då jag inte har en egen. Egentligen skulle jag vela ha en helt egen för då skulle varenda klädesplagg man tröttnat på bli som helt ny om man fick sy och fixa om det. Rolig idé :) Lär kanske bli en önskan till julafton då :-D

Nu ska vi äta glass här :-) Sen ska vi möta upp Ivana för en promenad..



Idag tillagade jag falukorv i ugnen tillsammans med hackad palsternacka och tomater - tillsammans med det ketchup, senap och gurka. Super-smarr!


Kommentarer

Postat av: AM

Publicerad 2009-09-22 23:55:57

Det ser jättegott ut :) Förlåt om jag skämtade lite för mycket om den! Du Lagade betydligt bättre mat än mig iaf så. =)

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-09-23 10:55:51

Haha det är lugnt du :-P :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela