HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Spontan träningskväll

Publicerad 2009-09-28 22:03:05 i Allmänt

Jag trodde min kväll skulle bli en riktig slappiskväll. Men jag ångrade det för jag har fått nog av slappa då jag gjorde det hela dagen igår för jag var bakis och hela dagen idag, så då cyklade jag iväg till SATS och gick på spinning och core. :-) Nu mårjag mycket bättre och hoppas jag kommer få somna gott. När jag sover hemma ensam så kan jag inte somna så lätt nuförtiden. När jag sover hemma hos Andreas eller med han så somnar jag jättelätt men inte när jag är ensam :( Får träna på att sova själv. NU vill jag inte gå och lägga mig för då kommer jag säkert ligga vaken i någon timme. Det är så tråkigt dessutom så nä, då sitter jag hellre uppe och läser bloggar.

När jag cyklade till och från SATS så kände jag att hösten var här. Den härliga kalla luften och den där speciella höstlukten. Det är mys det. Idag var det väldigt roligt att cykla också, jag hade så pass bra musik i hörlurarna så det kändes som ett spinning-pass hela tiden. Därför fick det bli intervall-cykling på vägen hem :-)




Såhär såg jag och Jenna ut häromdagen när vi tränade tillsammans. Och NEJ vi hade inte planerat att vara lika klädd:P

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-09-29 07:11:14

Jo men man kan ju vara fin för det :P

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-09-29 10:48:04

Ok tråkigt :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela