HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Sömnlös natt

Publicerad 2009-09-29 10:54:51 i Allmänt

Som jag skrev i tidigare inlägg blev denna natt lika som mina andra nätter hemma ensam. Fast till och med värres skulle jag tro! :S La mig kl. 23, kunde inte somna så gick upp igen vid 00.30. Kollade på 2½ men och åt lite musli. Försökte somna igen men nej.. Sen måste jag ha "halvsovit" till ca halv sex imorse. sen Äntligen så började jag känna mig lite trött. Vid kl. 7 hör jag att nån borrar i huset. Jaha.. då var det lika bra att gå upp tänkte jag och ställde mig vid fönstret och ett tag och kikade. Solen lyste så jag blev lite pigg till att gå ut. Men nej sen så somnar jag äntligen! :) till nu typ. Och drömde en mardröm :S Skulle döda en tjej för hon hade en demon i sig, haha jaa.. usch vad sjukt. När man väl somnar blir det såna där drömmar.

Eftersom jag ska på ett rätt stort maskerad-party i helgen så måste jag nog cykla ner på stan idag och kika efter nån outfit. Även träffa Cissi en stund. Sen blir det antagligen Sats men vet inte om jag ska testa ett helt nytt pass, Bootcamp. Eller om jag ska gå på ett bodypumpspass med Jenna :-) Det visar sig. Nån slags träning blir kommer det bli iallafall.

Ja det ser rätt roligt ut ändå :-)

Kommentarer

Postat av: Adde

Publicerad 2009-09-29 11:49:26

Stackars liten :( Din mardröm lät iaf lite som om True Blood har satt ett spår i ditt huvud. Lite mycket blod kankse? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela