HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Odödlig

Publicerad 2009-09-23 20:10:47 i Allmänt

Hemkommen och glad just nu. Träning gör en alltid glad. Trots att jag på spinning kan känna av nån slags "döds-ångest" när det är som jobbigast - att bara hoppa av cykeln, andas ut och dra därifrån mitt i passet så håller jag trots allt ut. Jag måste hört fel när spinningintstruktören sa att det var en låt kvar. Det var visst två. Och jag tog ut mig rejält då jag trodde det bara var en låt kvar, med ett suck började jag trampa intensivt igen. Någon minut senare som kändes som 10 min så var passet färdigt och jag dyngblöt andas ut rätt lycklig och känner mig odödlig.
Ja, träningen gör så gott med en. :) Tack för ikväll Jenna. Syster och träningspartner. Det roliga var att när vi träffades innan träningen hade båda på sig precis lika kläder, haha. Svarta byxor, rött nike-linne, svarta nike-koftor, haha jadu.. och detta var oplanerat :P

I orbaden från i somras. Jag och Andreas skulle gå upp för toppstugan. En f.d. slalombacke. Efter man gått den vändan satt maten fint sen!

Nu blir det säkerligen true blood ikväll. Är hos Andreas. Han har varit ute och sprungit så ikväll är vi båda förhoppningsvis glada på endorfiner.

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-09-23 20:27:32

Tack själv bästa du :-) KUL att båda tränar på SATS tycker jag!!

Postat av: Miranda

Publicerad 2009-09-24 09:02:06

Härligt att höra att det inte bara är jag som är en stor socker råtta:P. Men du är ju flitig och tränar nu iaf:). själv lever jag ute i gysinge och här finns det inte så mycket att göra. Måste ta tag i dett nu :).

hoppas allt är bra med dig:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela