HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Mat är glädje tror jag.

Publicerad 2009-09-23 14:07:47 i Allmänt

Pappa står och gör i ordning kaffet efter maten och jag filosoferar på hur jag ska göra med dagens träning.
Ska jag gå med Jenna på combaten trots att jag inte klarar av kordinationen där (men tror jag kan bli bättre med tiden.) Eller ska jag köra kondition själv och sedan gå på ett core pass, det är frågan..

Helst av allt skulle jag nog bara vilja slöa hela dagen med en godispåse. Men nej det kommer inte hända. Om jag varje gång gav efter suget och slutade kvällarna hemma med gotta så ja, då skulle jag nog inte ens orka cykla in till stan.

Det gäller att ha motivation och det har jag nog nu när jag bytt träningscenter :) Jag får fortsätta filosofera men ikväll hoppas jag på ett true blood avsnitt om jag stannar kvar i stan och sover hos Andreas. :D

Och ja, på tal om maten. Jag tillagade kyckling med klyftpotatis och morötter i ugnen och hemmagjord sås till kycklingen gjort av filmjölk (!) soya, sweet chilisås och kryddor. Blev supersmarrigt och lagomt klart tills pappa kom hem från skogen med Wille. Då blev han glad.
"Det bästa jag ätit på länge" sa han. Tack, det värmer..

Ska vi träna ikväll Jenna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela