HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Mammas nya kille

Publicerad 2009-09-24 11:22:47 i Allmänt

Snart är det dags för lite ärenden ner på stan, så kom upp rätt i tid. Om man tycker att gå upp vid 10 är tidigt.
Sen efter jag varit iväg på det ska jag möta upp Andreas på stan så ska vi väl gå runt lite och kika :-)
Det som är så kul hos Andreas är att han har en ful liten mini-grön radio ute i köket som jag alltid poppar igång p3 på. Har ni hört "Mammas nya kille" på söndagar? Haha kan rekommenderas, skitroligt :D

I helgen verkar det som mina planer blivit smidda. Festligheter är på gång och vi blir fler än vi trodde från början, yay kul :-)

Fest för länge sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela