HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Lev & njut

Publicerad 2009-09-25 17:40:15 i Allmänt

Äntligen hemma från stan. Blev mycket ärenden tycker jag, även ett köp jag är supernöjd med! En foundation från I.D. minerals. Den verkar jättebra så hoppas på gott resultat sen när jag ska använda den.
Håller på laga maten nu också, rätt hungrig efter en dag på stan utan mellanmål eller ens en fika! Blev mest att kika i butiker idag.
Maten får bli potatis, panerad torsk och sås, gotta :-)

Blir även en efterrätt om man ska kalla det så, jag tror jag kan kalla det fredagsmys. Inte för jag egentligen borde vara förtjänt detta för jag har ju gotta-mys mer än bara på helgerna.. Jaja, som Jenna skrev - Lev & njut. Bara motionera så är det chill.

Efterrätten blev enkel att köpa!

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-09-26 14:02:55

Jag ska hem till mams en sväng och hämta linserna! Ska du ha skjuts till paps eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela