HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

kapat klänning

Publicerad 2009-09-22 22:26:59 i Allmänt

Kvällen spenderades hemma hos Stina. Senare anslöt Basse till sällskapet också :) Vi spenderade hela tiden i köket där vi satt och babbla och hade det trevligt, jag klippte även sönder en klänning som jag aldrig använder och gjorde den till en tröja istället, som sagt. Blev väldigt nöjd med resultatet iaf och får tacka Stina som så snällt hjälpte mig med symaskinen, och Maria!
Nu saknar jag att se true blood ikväll. Det har blivit lite som en vana för mig haha, desa kvällar hemma hos Andreas så är det de enda vi gjort om kvällarna typ :P Men lite skönt att vara hemma också, här jag har alla mina saker och det.

Imorgon lär det förhoppningsvis bli SATS som gäller, eventuellt med syster också. Detta kort måste utnyttjas till 100% om det ska vara värt det, puh.. nu är det bara ligga i med träningen.. positivit eller negativt kan man tolka olika, men det är mest bra tror jag :)


Var helt seriös då jag sydde. INGET fick gå fel! Då jäklar.


Detta är resultet. Från en långklänning till en snygg tunika!:)

Kommentarer

Postat av: AM

Publicerad 2009-09-22 23:53:11

Det var imponerande! Snyggt! :)

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-09-23 13:15:26

Snyggt Hannis!



Och vilka stora boobs du har !!!!!!!!!!!mihiii

Postat av: Cissi

Publicerad 2009-09-23 14:53:54

Åh, den va ju jättesnygg ju! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela