HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Helgen! :)

Publicerad 2009-09-28 16:38:40 i Allmänt

Hemma hos pappa igen efter att jag festade i lördags så hamnade jag hos Andreas där jag stannade i 2 nätter.
Lördagen var jätterolig där vi hade förfest hemma hos Jenna, och ja - vi var cirka 7 tjejer och det var en härlig och glad stämning hela tiden :-) Allting var super-kul tills klockan blev ca 02 eller nått, då vände allt för mig och jag mådde väldigt dåligt :S Det blev för mycket av det goda för min del.. Usch usch. Så jag stapplade hem till Andras där jag inte kunde somna förräns efter nån timme, jag kände mig väldigt illa. Blä.. nu får det vara lugnt med alkohol, eller ja i rimliga mängder åtminstone.
Nu bjuder jag på lite bilder.


Jag och Carro på old saints. NU flyttar hon till Jönköping :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela