HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Hårdtränat typ.

Publicerad 2009-09-26 15:22:05 i Allmänt

Jag gick upp tidigt idag för att vara lördag. Halv nio ringde klockan så då var det bara stiga upp och göra i ordning frukost, kvart över 9 gick jag till SATS för att träna core-passet med Jenna. Efter det så "ströa" vi lite på gymmet, gick lite på löpbandet osv. Sen övertalade jag Jenna att gå på bodypump med mig kl. 11! Sagt och gjort så gick hon med på det trots att vi båda var slutkörda i kroppen sen gårdagens jobbiga pass. Och ja - passet var jättejobbigt idag! Jag tog vila emellanåt annars hade jag aldrig orkat :S Sen efter det gick jag och Jenna och solade, men kassa rör! fick knappt färg.

Ikväll runt kl. 6 så åker jag, Ivana och Stina hem till Jenna där vi ska förfesta :-) Förhoppningsvis blir vi nån till, typ Tamara? :) Ska bli super-kul iallafall :D

Kommentarer

Postat av: kicki

Publicerad 2009-09-26 19:13:25

Hoppas vi ses på heartan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela