HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Data-geeksen :-)

Publicerad 2009-09-21 16:12:34 i Allmänt

Ikväll blir det, vad jag tror - sjätte natten i rad jag sover hos Andreas. Men så blir det för vi har så roligt ihop :D Just nu lagar vi mat och skriver till varandra på msn fast vi sitter bredvid varandra. Jag har tagit med min bärbara hit. Haha men det är ju kul nu kan båda göra sin grej.

Ikväll förväntas det bli true blood igen, sen ör det säsong 2 som ska plöjas igenom med 12 nya fräscha avsnitt. ren underhållning det där :-)
SATS kortet är inte invigt ännu. Har ännu bara ägt det i nån timme men imorgon ska jag dit och köra ett pass :-) Men kommer nog inte överge friskis & Svettis heller helt och hållet, känns ju dumt då kortet där är tills jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela