HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Dagen börjar gå mot sitt slut

Publicerad 2009-09-21 23:13:16 i Allmänt

Jag var på bodypumpen och det kändes jättehärligt efteråt, speciellt med tanke på att jag var inställd på att inte ens träna idag :)
Sen när jag kom tillbaka hem till Adde så var han ut och sprang, idag var vi båda lite sportiga haha.. härligt det.
Så gick vi iväg till Willys och handlade lite nödvändigheter. På vägen hem träffade jag Anja! Inte så ofta vi träffas. Blir nog utgång i helgen och ja, då är du väl på Anja? :)

Innan vi kom hem slutade det med att vi gick in på MAX och köpte oss en varsin kyckling-hamburgare. Den satt bra framför "True blood". Nu fick jag även veta vem mördaren var, hmm.. var nog nån jag misstänkte ändå faktiskt. Och adde höll masken vem det kunde vara när jag försökte få fram svar vem det var.



Kommentarer

Postat av: effz

Publicerad 2009-09-22 07:44:35

nice med alla updates hanna :D och true blood äger! haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela