HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Biffen

Publicerad 2009-09-25 10:21:33 i Allmänt

Nu håller jag på gör i ordning kaffe, kokar ägg och ska väl göra gröt också, eller om det får bli musli. klockan halv tolv ska jag och Jenna gå på bodypump så nu gäller det att äta sig pigg och alert! :-)
Efter gårdagens glass och allt annat kan detta vara bra, och om jag vill bli biffig så gäller det att ligga i ;-) haha! Nä det har jag inte lyckats med ännu. Man blir väl inte biff av bodypump 2 ggr i veckan? :P Detta blir en bra start på fredagen iallafall.

När jag säger biffig menar jag inte att jag vill bli som ett muskelberg, bara musklig. Det är snyggt.
Nej nu kokar nog ägget! Hörs sen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela