HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Bebisar är så mysiga!

Publicerad 2009-09-20 22:45:45 i Allmänt

Imorse gjorde jag en jättegod frukost åt mig och Adde. haha uppdaterar jag för mycket? Hmm..
Iallafall, jag gjorde det på ett mycket bättre alternativ än att använda margarin, jag hade istället i kesella! Blev rätt gott ändå. men jag är väl inte så nyttig med frukostmarmelad.. Nej det är jag inte, men det är ju gott hehe..
Idag var jag med mamma och Jenna på aloe vera party hos mammas vän. kul och trevligt! :)

Handlade inget, men ja.. skitsamma.
Inatt drömde jag att jag fick en bebis. En pojk. Så hela dagen idag har jag tänkt på bebisar typ.. mys det skulle vara att ha en liten egen att ta hand om.. :-) MYS! Den tiden kommer väl den med. Den tid som kommer nu är avsnitt 11 av true blood.

Kommentarer

Postat av: AM

Publicerad 2009-09-21 10:13:09

Men den tiden kom inte alls för fler inlägg skulle det skrivas :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela