HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Aldrig mer korv och makaroner

Publicerad 2009-09-23 09:25:06 i Allmänt

Idag vaknade jag upp av att nån knackade på dörren - kl 8.
Jag struntade i det men några sekunder senare knackade det igen så jag gick upp och öppnade dörren. Det var en snickar/byggar-karl-gubbe som sa att ytterdörrarna ska bytas ut idag. Så ja, då kommer det borras och låta illa så lika bra att gå upp.
Tog en frukost samtidigt som jag läste igenom mat-tidningen Buffé. Fick ett och annat inspirationstips till middagar jag ska försöka mig på :) Idag ska jag försöka mig på någon vettig kycklingrätt utan att behöva gå till affären för att köpa till ingridienser.

Jag och Andreas har ett vad ihop. Om han låter sitt skägg växa ut i 2 veckor så ska jag bjuda han på 2-rätters. Precis, mycket exklusivt, haha.. Så jag spånar fortfarande efter vad jag ska tillaga tills den dagen. Har över en vecka på mig men ändå, vill ju inte göra han besviken med korv och makaroner :P

Matlagning har börjat intressera mig nu den närmaste tiden. Vem vill inte njuta av god och bra mat varje dag liksom?:D
ALDRIG mer korv/köttbullar - makaroner 5 gånger i veckan!


Läckert va? inhandlades på IKEA för ett tag sedan

Vad ska jag tillaga av kycklingjäkeln?:O

Nu ska jag fortsätta på morgonkaffet! :)

Kommentarer

Postat av: kicki

Publicerad 2009-09-23 11:20:16

Det är dagens bästa måltid :) Fast kvällsfikan är också bra :) haha. Jag har bara mat i tankarna nu för tiden !



Matlagning har också börjat intressera mig mer och mer, förut hatade jag det! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela