HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Ted har en tvilling som blivit kidnappad..

Publicerad 2009-10-06 14:21:12 i Allmänt

Andreas cyklade hem för någon timme sedan och ja, sen dess har inte jag gjort så mycket. Väntar på att klockan ska bli typ 5 så ska jag cykla iväg till Sats. Efter det ska jag vara med Stina ikväll :-) Får se vad vi ska hitta på då :D

Och idag sörjer jag med Jenna. Någon/Några tattare har stulit hennes cykel inatt. Delvis min cykel Ted´s tvilling! jävla idioter. Om man ändå hade hade varit där när det hände då hade inte cykeln blivit stulen och de som tog cykeln skulle få brutal misshandel !!!

Åh blir så less. Jag och Jenna hade lika cyklar men nu är jag ensam om den. Glad att jag har min kvar iallafall för det är den bästa cykeln jag haft i mitt liv iallafall.

"Syskonen förra sommaren.."


"Snygg-Ted"

Ser ni en sån här cykel någonstans så kan det vara Jennas stulna. Hör av er isf! Tack :-)

"Stevens - vit/grå med stötdämpare i fram, clips i pedalerna, ramstrl. 18, tror jag. vattenbehållare på ramen"

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-10-06 15:38:58

Söt du är =) =)

Postat av: Cissi

Publicerad 2009-10-08 11:15:35

Men usch va tråkigt! =/ Hatar sånt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela