HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Jobbcoach ska få mitt liv seriösare.

Publicerad 2009-10-21 15:45:47 i Allmänt

Idag har jag varit på mitt första möte med min jobbcoach som jag ska ha nu i några månader. Det kändes bra och nu kanske jag får en "spark i baken" och kommer igång med jobbsökandet! Om inte så får jag tvinga mig själv. Var nyss inne på Sats hemsida och såg att det var väntelista på combaten ikväll, ska man orka cykla ner till stan för att chansa att man får en plats? Inte jättekul om man inte får en plats och ha cyklat i kylan i onödan direkt :S

Nu ska jag fortsätta med matlagningen här hemma. Idag får det bli kyckling med wokade grönsaker och nudlar. :-D Njammy. Förövrigt är det super-kallt här hemma så har sex ljus tända och sitter med min varma kofta också. Men det känns inte som det hjälper alltför mycket. Jag får stoppa huvudet i kokvattnet istället!

Myskoftan med renar är på!

Kommentarer

Postat av: kicki

Publicerad 2009-10-22 12:37:32

Vilken fin kofta!

vart kommer den ifrån ? :)

Postat av: kicki

Publicerad 2009-10-22 19:01:09

Okej :) Jätte fin var den iaf!



Ja, allt är toppen. Själv då ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela