HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Cykel-natten

Publicerad 2009-10-19 13:36:25 i Allmänt

Inatt sov jag inte hemma själv iallafall. Efter tolv någon gång inatt skickade Andreas sms att han inte kunde sova och då tänkte jag att han somnar lättare om jag är där. Så jag packade väskan och cyklade in till stan. Lite läskigt faktiskt men det var skönt att ha bilvägarna helt tomma, då cyklade jag där istället. Vad skulle dem annars vara en söndagsnatt då? :P Vid ett var jag framme och därefter kunde vi båda somna gott. Så gott att jag gick upp jättesent! Jag ställde inte ens klockan så träningen 11.30 rök :S

Men dagen ska inte gå helt till spillo iaf, får ta mig till Sats senare och träna ett kvällspass :-) I somras på Sandsnäs :D Så mysigt därute.

Kommentarer

Postat av: Jenna Åkerlund

Publicerad 2013-02-05 21:36:01

Snygg tjej i bakgrunden :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela