HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

tidig morgon och en dum höft

Publicerad 2009-11-11 08:13:02 i Allmänt

Igår så började min ena höft att knasa sig. Vet inte vad som hände egentligen. Nu gör det jätteont och det känns som höftkulan hoppat ur led eller något, väldigt smärtsamt.. Har tagit värktablett nu men undrar när det ska gå över. Nu haltar jag mig fram i vissa lägen! Hur ska jag kunna gå på bodypump eller någon annan tränign om det inte blir bättre? :-/ jag får ringa hälsocentralen isf..

Ja idag blev det verkligen en tidig morgon för mig :O Andreas åkte till sin praktik efter klockan 6, och vid kl. 7 så orkar jag inte ligga och vrida och vända med min onda höft så jag går upp då och brygger kaffe, skär upp det "nybakade" brödet jag gjorde igår (vilket är ett fuskbröd..) och hackar paprika, gurka och tar fram kalkon och ost. Vilken lyx-macka!

Men vad gör man hela denna dag nudå? klockan fyra ska jag träffa Cecilia iallafall, som nyss kommit hem från Egypten.. hehe lilla brunis :P

Kaffe sitter jag med nu.. kanske borde skippa det och sova istället!



Kommentarer

Postat av: Adde

Publicerad 2009-11-11 17:53:32

åh =/ Stackars liten. Får hoppas att du kan sova bort värken inatt! Du är en kämpe som går och tränar endå måste jag säga! :)

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-11-11 22:24:32

Lillesyster, när ses vi på SATS?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela