HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Mättis tjej =D

Publicerad 2009-11-02 17:01:28 i Allmänt

På fikat blev det förutom pappa även syster Jenna och Fredrik och lilla Wille såklart :). Alla var nöjda med kladdkakan vilket var kul! :D
Efter de hade åkt hem gjorde jag "nästa syssla" i köket, nämligen middagen till mig och Andreas. Han har ju praktik hela dagarna och kommer hem hungrig så jag försöker då jag är här att ha lagat mat till oss!
Idag fick det bli chili con carne med ris och grönsaks-wok! Super-gott var det och det kändes som nyttig och bra mat dessutom så nu mår magen bra - mätt & belåten.

Får se vad dagen mer kommer erbjuda än jobbcoachen, tandläkaren och fika med familjen + god middag med Andreas?


Svar: Jag tror det kan bli någon slags träning ikväll på SATS. Antingen bodypump eller spinning och core.. äh vettetusan. Tiden får utvisa det. Kanske kan få med mig Andreas på pumpen? :-P Kan alltid försöka. Lite roligare än att gå ensam då Jenna varit sjukling i cirka 4 veckor nu!! :-S

Andreas när han var liten kille :-)

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-11-02 18:18:56

Jo kom igen Hannis, var med ;) TÄNK så kul när man väl klarat det! :D

Postat av: tamara

Publicerad 2009-11-03 14:00:57

Nja, kvällen blev inte alls som jag tänkt mig, men men.. sånt är livet! :) jamenvisst, slå en pling när en fika skulle sitta fint vetja! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela