HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Jobb jobb jobb, men det finns ju inga.

Publicerad 2009-11-18 10:52:32 i Allmänt

värdelöst att sitta och söka efter jobb, ser ingen framtid just nu. jag hoppas på bättre tider, det lär väl komma inom några år iaf ?

Helgen tror jag kommer bli bättre :-)
Pappa och jenna for ut till skogen med Wille. Jag tycker det mest är kallt och blaskigt att traska runt där, hade uppskattat att köpa julklappar mer.. Men ikväll blir det övningsköra med pappa, äntligen.. var nu över 1 år sen jag körde.. sen combat ikväll. Hoppas inte vissa över-hetsiga-sparkande tjejer kommer skada mig. Vissa kommer ju in i sin egen värld och ser inte att det faktiskt är andra där också, som dessutom är nykomlingar och hänger inte med lika bra!

Nu lite mer kaffe!

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-11-18 14:20:57

Hej där Blondin19 ;)

Postat av: Adde

Publicerad 2009-11-18 17:18:47

Men va roligt att du ska börja köra lite bil! :) Du får berätta hur det gick sen =)

Postat av: Theresia

Publicerad 2009-11-21 19:47:25

Jag vet inte vem jag ska skriva till meen jag skriver till dig då ;) Jag vill hemskt gärna ha jennas lösen o grejer fråga henne om jag kan få det :) Hon vet nog att jag brukar läsa den..men har missat totalt det här med att man måste ha lösen nu helt plötsligt :(

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-12-01 20:35:14

Åh vad tränade du?! Avis jag blir. Jag var hos mamma o mös :) Pappa o Wille var också med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela