HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Helg igen, eller redan.

Publicerad 2009-11-14 12:39:37 i Allmänt

Gårdagen spenderade jag hemma hos Andreas, vi var till city gross och handlade mat och till kvällen lagade vi tacos :-) Jättegott och så skulle jag göra egen guacamola eller hur det heter, och var och köpte avokados nere på den dyra närbutiken vid Andreas.. Men de skulle visst vara övermogna för jag och Andreas fick ju stampa ihjäl och kämpa med dom där avocadosarna mer än tänkt :-S Hmm!! Hur som helst så fick vi ihop det iaf.. blev lyckat "in the end".

Just ja, förra fredagen lagade Andreas middag åt mig, jag kanske inte sa det ? .. Ja han lagade iaf en jättegod fiskgratäng med dill och mos. Den var jättelyckad. Så pass bra att jag ville göra det till pappa på farsdag. Men den blev inte lika bra tyckte jag. SLUT om mat-snacket.

Idag ska jag träffa Carro! :-)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-11-14 12:55:46

Nu blev jag sugen på tacos bara för att jag läste ditt inlägg. :D



Trevlig helg på dig!

Postat av: Amelie

Publicerad 2009-11-14 13:21:53

Trevlig helg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela