HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

En bra torsdag

Publicerad 2009-11-05 20:28:43 i Allmänt

Idag har jag haft en trevlig dag :-) Den började ju som sagt med en pannkaksfrukost och sen träffade jag Stina på stan, vi tog en fika på waynes. Där åt jag en sån där "Biscotti" tror jag det heter. Smakade ju jättegott till en kopp kaffe iaf :-) Och eftersom jag är inne på skräckfilmsperiod i mitt liv just nu så gick jag och Stina till Hemmakväll och hyrde The unborn som hade denna handling: Det händer att själen efter en människa som dött, är så ondskefull att vägen till himmeln är stängd för den. Istället tvingas den till en ändlös vandring i gränslandet mellan världarna på ständig jakt efter en ny kropp att ta i besittning. Och ibland lyckas den...
Ja den var iallafall superläskig och jag satt och skrek till emellanåt så Maria, Stinas mamma undrade vad vi höll på med :-P

Sen gick jag hemåt och jag och pappa har spelat lite kort och druckit varm choklad. Mamma kom också förbi en sväng och lämnade lite grejer och tog en kaffe. Så satt vi och pratade lite och så då :) kl 21 börjar ju lyxfällan så det lär ju ses iallafall :P Sen blir det antagligen kväller. Men först läsa lite bok jag var på bibblis idag och lånade! Det är en hälso-bok så att säga.. Spännande med lite läsning innan man somnar.. Blir man lite tröttare också? behöver jag som druckit så mycket kaffe idag.

Imorgon blir det en tidig imorgon! Tänkt vara på SATS vid senast halv 11 så jag hinner konditionsträna innan bodypumpen.. Sen är det äntligen HELG! :-)

En bild från april någon gång.. Jag hade en dålig hy-period men det syns inte så bra på bilden iallafall :-) Kul att gå på krogen med Cissi iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela