HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Snygg kjell

Publicerad 2009-05-19 16:17:42 i Allmänt

igår hade jag en jättemysig dag, var ju i skolan mellan halv nio till 2 typ, sen var jenna och pappa ute i släkten i marma sen förmiddagen, och jag fick inte följa med då pga skolan :/ Sen kom Jenna och hämtade mig när jag slutade! :D
Väl ute i Marma avnjöts det gott sällskap, farmors underbara mat och Janets hallon/rabarberpaj med vaniljsås och kaffe.
Kollade även på härliga klipp på youtube, sök på Kjell
Du kommer älska hahahahaha.

Därefter hade jag, pappa, jenna och jennas lånehund Tjabo en lång biltur runtomkring hedesunda. Blev ute i ca 3 efter vi sagt farväl åt släkten i Marma. Med andra ord; en lång och mysig dag :) det uppskattas.

Och nu har jag nyligen kommit hem från skolan, avnjöt ett bad för jag frös så mycket, och dricker nu kaffe och myser lite. Ska snart tillaga något ätbart innan jag far iväg på träning.. Skivstång med den bästa instruktören ikväll! :D Härligt.

Party för ett tag sedan, hemma hos Kicki.

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-05-19 17:25:41

Bra att du uppdaterat! Nu få du uppdatera dagligen här Hannis =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela