HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Grattis Ivana =)

Publicerad 2009-05-25 17:59:30 i Allmänt

Nu blir det träning med Jenna kl 19, känns skönt.. jag är en bollis..hehehee nä kul då=/
Sen efter det blir det kalas hos Ivana som blir19 år, ska bli skoj att få lite tid tillsammans och umgås, och så har jag fixat en sådan fin present åt henne dessutom:D Hoppas hon uppskattar den.

förövrig information: 21 dagar kvar till studenten


I torsdags blev det utgång ju, slicken fick det bli :) Var lite folk i början men sen blev det mycket! Åkte dock hem rätt tidigt, runt 01. Men det gick inga bussar hem, trots röd dag och folk partar, skumt x-trafik.
 


Och idag inväntas lön, wiii.. äntligen, vill inhandla lite allt möjligt nu känner jag, men speciellt studentklänningen, det köpet har jag skjutit upp alldeles för länge, men skor har jag iallafall skaffat, och snygga sådana :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela